zondag 29 mei 2011

Sex Pistols en mosselen met friet


Vrijdag was het mijn verjaardag. Geen feestje gepland want geen geld. Was uitgenodigd op de (laatste) Fish & Chips nacht bij Jo in de bar. Som en Jesús vertrekken einde schooljaar naar Cadiz. Het was ontzettend druk. Ik ben helemaal niet zo gek op die typisch engelse vis in een jasje zelfs niet wanneer ie gebakken word door een Zweedse Thai ( of is het een Thaise Zweed???).

SOM


Fish.... in de krant!!!!


Som wist dit wel, en wat was de verassing: Voor mij alleen had ze mosseltjes met friet gemaakt. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.


Zoals meestal zijn die niet geplande uitjes de leukste. Het was een prachtige avond. Om middernacht gingen de meeste klanten naar huis. Ik denk dat de engelsen een beetje en assepoestersyndroom hebben. Maar er bleef toch een gezellige groep achter en we hebben allen samen naar Sky T.V. Vintage gekeken. Allemaal muziekclips van de jaren 70 en 80. Fantastisch. Ik voelde me meteen 20 jaar jonger. En zo kreeg ik ook nog de Sex Pistols eens te zien op mijn verjaardag.

Om 4 uur s'ochtends zijn we allemaal naar huis gewaggeld en moest ik mijn dochter wakker bellen omdat ik mijn sleutel in de bar vergeten was.

P.S.  Jo heeft eindelijk toelating gekregen voor een terras, en dat hebben we dan ook gelijk gevierd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten