donderdag 13 januari 2011

Veel tijd en weinig geld

Ja , ik ga het ook eens proberen, dat bloggen.
Het leven begint nogal saai te worden hier in Cadiar (Granada - Andalusía). Geen toeristen, plaatselijke bewoners komen nauwelijks uit hun huisje, geen werk, winkeltjes sluiten een voor een, ook de mijne.
Waarom? Crisis jongens, triestig dat het hier geworden is. Niemand heeft geld, en diegenen die af en toe een potje gingen pakken blijven nu ook liever thuis want de niet roken wet is er nu helemaal door. Enkele jaren terug was er al een poging om die wet door te voeren maar de Spanjaarden namen die niet al te serieus, ze rookten eigenlijk nog meer. Maar deze keer is het puntjes op de i., 3000 euro boete voor de overtreders. Niet dat ik er last van heb, ben al anderhalf jaar geleden gestopt.
Enfin, daar ik mijn winkeltje eind deze maand ga sluiten zal ik heeeeel veeeeel tijd hebben om mijn achttien jaar ervaring in Almería en Granada 'in de groep te gooien'.
Er komen ook wel fotootjes enzo , ben maar pas begonnen hé.
Dus voor de eventuele volgers, een beetje geduld. Ik moet eerst mijn winkeltje nog leegmaken en kuisen.
Tot volgend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten